Od kogo uzyskam informacje o ofercie pracy? Kto skieruje mnie na badania lekarskie? Z kim podpiszę umowę?

22.04.2020

Autor:

Patrycja Wach

W PowerJobs od początku 2016 roku, gdzie jako koordynator i opiekun klientów dba o partnerstwo we współpracy oraz budowanie trwałych relacji opartych na zaangażowaniu i zaufaniu. Prywatnie coach, miłośniczka psychologii i zabiegana mama, przed którą każdy dzień stawia nowe wyzwania.

poradnik pracownika

Na czyje wsparcie mogę liczyć w agencji pracy PowerJobs?

Od kogo uzyskam informacje o ofercie pracy? Kto skieruje mnie na badania lekarskie? Z kim podpiszę umowę?

Ten artykuł odpowie na wiele Twoich pytań o przebieg rekrutacji i późniejszą organizację Twojej pracy. Opowiemy również o zakresie działań pracowników agencji zatrudnienia – rekruterów i koordynatorów, których rola polega na pomocy w znalezieniu pracy i otaczaniu Cię opieką podczas jej wykonywania.

PowerJobs – organizacja pracy na piątkę!

W PowerJobs dbamy Twój komfort, dlatego nasz zespół jest podzielony na kilka odrębnych działów. Każdy z działów – rekrutacja, koordynacja i kadry ma ściśle określony zakres zadań.
W tym artykule przybliżymy Ci sylwetkę Rekrutera oraz Koordynatora, gdyż to właśnie oni są odpowiedzialni za wspieranie Ciebie na każdym etapie współpracy z nami. Omówimy pokrótce zakres działań poszczególnych osób oraz sposób kontaktu, byś wiedział, do kogo i z jakim problemem możesz się zwrócić. Pamiętaj jednak, że jeśli kiedykolwiek będziesz mieć wątpliwości do kogo z danym problemem się zwrócić, śmiało możesz zwrócić się do każdej osoby z biura PowerJobs, z którą jesteś w kontakcie – z pewnością pomoże Ci i skieruje Cię do odpowiedniej osoby.

Rekruter – pierwszy kontakt z kandydatem

Swoją przygodę z PowerJobs rozpoczynasz w towarzystwie Rekrutera. Nasi rekruterzy to osoby z wieloletnim doświadczeniem w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników. Głównym zadaniem jest pomoc w doborze oferty odpowiedniej dla Ciebie.

Co zaoferuje Ci nasz Rekruter:

  • przedstawi aktualne oferty, odpowiadając na wszystkie nurtujące Cię pytania;
  • zweryfikuje Twoje plany zawodowe, dopyta o dotychczasowe doświadczenie oraz pomoże w dopasowaniu najlepszej oferty;
  • przeprowadzi z Tobą proces rekrutacyjny dla konkretnej, wybranej oferty i zarekomenduje Cię u naszego Klienta;
  • poinformuje Cię o wynikach prowadzonej rekrutacji, ustali termin rozpoczęcia pracy;
  • dopełnia z Tobą formalności przed zatrudnieniem i skieruje na badania;
  • przekaże Cię w opiekę Koordynatorowi, który będzie wsparciem na kolejnym etapie zatrudnienia i pracy.

Pamiętaj, że rekruter jest dla Ciebie i chce Ci pomóc w znalezieniu najbardziej dopasowanej oferty.

Gdzie znajdziesz Rekrutera?

W naszych biurach:

  • Katowice, ul. Ściegiennego 3 (rekrutacje prowadzone na rynek francuski i niemiecki),
  • Katowice, ul. Opolska 17,
  • Dąbrowa Górnicza, ul. Kołłątaja 24,
  • Gliwice, ul. Raciborska 13.

Możesz podjąć z nim także kontakt telefoniczny lub zaaplikować na wybraną z naszych ofert, a wówczas Rekruter skontaktuje się z Tobą i umówi się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.

Koordynator – Twoje wsparcie w pracy

Kim jest Koordynator? Koordynator to przypisany Tobie opiekun z ramienia PowerJobs, który będzie Ci towarzyszył przez cały okres zatrudnienia u naszego Klienta. Rolą naszych Koordynatorów jest wsparcie w zakresie organizacji Twojej pracy, kwestii formalnych, kadrowo-płacowych, w sytuacjach nietypowych i trudnych. Nasza doświadczona i wykwalifikowana kadra Koordynatorów pozostaje do Twojej dyspozycji od momentu podpisania umowy.

Co zaoferuje Ci nasz Koordynator:

  • dopełnienie formalności związanych z zatrudnieniem, począwszy od pierwszej umowy, przygotowanie do pierwszego dnia pracy;
  • wesprze Cię w zakresie kwestii formalnych, kadrowo-płacowych, takich jak: przedłużenie umowy, rozwiązywanie umowy, wydanie zaświadczeń, pasków wynagrodzeń, odpowie na pytania dotyczące wynagrodzeń, pomoże w ich weryfikacji;
  • wesprze Cię w kwestiach organizacyjnych, jakie pojawiają się w codziennej pracy;
  • zorganizuje kwestie kwaterunkowe i transportowe podczas zatrudnienia poza granicami kraju;
  • pomoże w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

Koordynator jest do Twojej dyspozycji w biurze PowerJobs (będziesz mieć z nim kontakt telefoniczny i mailowy), ale także będzie się spotykał z Tobą na co dzień w miejscu Twojej pracy. W wyznaczonych dniach i godzinach odbywają się tzw. dyżury pracownicze, podczas których możesz załatwić wszystko z Koordynatorem obecnym na terenie Firmy, w której pracujesz.

Dla PowerJobs najważniejsze jest Twoje zadowolenie, bo jest to gwarancja długotrwałej współpracy. Dlatego też dbamy o nasze relacje, jesteśmy z Tobą i dla Ciebie! Jeśli więc masz jakiekolwiek pytania lub obawy skontaktuj się z nami, a my postaramy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, a także pomóc w każdej, nawet najbardziej skomplikowanej sprawie.

22.04.2020

Autor:

Patrycja Wach

W PowerJobs od początku 2016 roku, gdzie jako koordynator i opiekun klientów dba o partnerstwo we współpracy oraz budowanie trwałych relacji opartych na zaangażowaniu i zaufaniu. Prywatnie coach, miłośniczka psychologii i zabiegana mama, przed którą każdy dzień stawia nowe wyzwania.