SPOTKANIE
w czasie pierwszego spotkania zbierzemy informacje niezbędne do rozpoczęcia współpracy oraz ustalimy Twoje potrzeby i oczekiwania. Na tej podstawie wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Niektóre procesy w firmie wymagają zaangażowania środków znacznie przewyższających ich realną wartość dla biznesu. Praco i czasochłonne zadania, które nie są kluczowe dla działalności Twojej firmy, nie pozwalają Ci skupić się na aspektach, które rzeczywiście rozwijają firmę? Zleć je nam!
Istotą outsourcingu usług jest przekazanie określonych procesów i zadań do wykonania podmiotowi zewnętrznemu. To po stronie PowerJobs jako dostawcy leży odpowiedzialność za terminowość i jakość wykonywanych usług. Dzięki temu całą swoją uwagę możesz skupić na rozwoju kluczowych aspektów związanych z biznesem.
pakowanie
znakowanie towarów (metkowanie, etykietowanie)
rozpakowywanie
paletyzacja
konfekcjonowanie
obsługa procesów magazynowych
w czasie pierwszego spotkania zbierzemy informacje niezbędne do rozpoczęcia współpracy oraz ustalimy Twoje potrzeby i oczekiwania. Na tej podstawie wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
w ciągu dwóch dni przedstawimy Ci naszą propozycję współpracy w zakresie outsourcingu usług, opis rozwiązania i ustalimy ostateczne warunki.
pozyskamy i oddelegujemy osoby do pracy przy konkretnych zadaniach w Twojej firmie. Przydzielimy Ci indywidualnego koordynatora, który będzie osobą kontaktową dla Ciebie i osób odpowiedzialnych za realizację projektu.
po zakończonym miesiącu otrzymasz od nas raport i zestawienie kosztów zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy.
W outsourcingu klient płaci za wykonany zakres prac – nie ma stawek za pracę pracownika, a za zrealizowanie konkretnego procesu. Warunki cenowe są kalkulowane i każdorazowo ustalane z klientem w momencie analizy przyjmowanego do outsourcingu procesu.
Nie ma określonego minimalnego czasu zlecenia – usługa może trwać zarówno kilka tygodni, jak i kilka miesięcy.
Tak, istnieje możliwość korzystania z usług outsourcingu co sezon, np. w przypadku okresowych wzrostów produkcji czy wysyłek towarów.
Tak, ale wymaga to ustalenia indywidualnych warunków pomiędzy agencją a klientem.
Przygotowanie dokumentacji dla pracownika wykonującego usługi outsourcingu leży po stronie agencji zatrudnienia.
Zazwyczaj klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów poza tymi, które są wyszczególnione w wycenie usługi outsourcingowej. Zwykle także odzież, szkolenie i materiały związane z wykonywaniem usługi zapewnia agencja, jednak wszystko zależy od preferencji klienta.
W ramach wykonywania usługi niektóre czynności są realizowane z wykorzystaniem sprzętu (np. wózki widłowe) i materiałów eksploatacyjnych (np. folia, palety itp.) będących własnością klienta.
Zazwyczaj klient zapewnia również podstawowe elementy socjalne w postaci kuchni, toalety, szatni czy dostępu do wody pitnej.