Ten artykuł odpowie na wiele Twoich pytań o przebieg rekrutacji i późniejszą organizację Twojej pracy. Opowiemy również o zakresie działań pracowników agencji zatrudnienia – rekruterów i koordynatorów, których rola polega na pomocy w znalezieniu pracy i otaczaniu Cię opieką podczas jej wykonywania.
W PowerJobs dbamy o Twój komfort, dlatego nasz zespół jest podzielony na kilka odrębnych działów. Każdy z działów – rekrutacja, koordynacja i kadry ma ściśle określony zakres zadań.
W tym artykule przybliżymy Ci sylwetkę rekrutera oraz koordynatora, gdyż to właśnie oni są odpowiedzialni za wspieranie Ciebie na każdym etapie współpracy z nami. Omówimy pokrótce zakres działań poszczególnych osób oraz sposób kontaktu, byś wiedział, do kogo i z jakim problemem możesz się zwrócić. Pamiętaj jednak, że jeśli kiedykolwiek będziesz mieć wątpliwości do kogo z danym problemem się zwrócić, śmiało możesz zwrócić się do każdej osoby z biura PowerJobs, z którą jesteś w kontakcie – z pewnością pomoże Ci i skieruje Cię do odpowiedniej osoby.
Jesteś rodzicem? Poznaj swoje przywileje w pracy.
Swoją przygodę z PowerJobs rozpoczynasz w towarzystwie rekrutera. Nasi rekruterzy to osoby z wieloletnim doświadczeniem w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników. Głównym zadaniem jest pomoc w doborze oferty odpowiedniej dla Ciebie.
Pamiętaj, że rekruter jest dla Ciebie i chce Ci pomóc w znalezieniu najbardziej dopasowanej oferty.
Zobacz także: Rozmowa rekrutacyjna – jak się do niej przygotować?
W biurach PowerJobs:
Możesz podjąć z nim także kontakt telefoniczny lub zaaplikować na wybraną z naszych ofert, a wówczas rekruter skontaktuje się z Tobą i umówi się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.
Kim jest koordynator? Koordynator to przypisany Tobie opiekun z ramienia PowerJobs, który będzie Ci towarzyszył przez cały okres zatrudnienia u naszego klienta. Rolą naszych koordynatorów jest wsparcie w zakresie organizacji Twojej pracy, kwestii formalnych, kadrowo-płacowych, w sytuacjach nietypowych i trudnych. Nasza doświadczona i wykwalifikowana kadra koordynatorów pozostaje do Twojej dyspozycji od momentu podpisania umowy.
Koordynator jest do Twojej dyspozycji w biurze PowerJobs (będziesz mieć z nim kontakt telefoniczny i mailowy), ale także będzie się spotykał z Tobą na co dzień w miejscu Twojej pracy. W wyznaczonych dniach i godzinach odbywają się tzw. dyżury pracownicze, podczas których możesz załatwić wszystko z koordynatorem obecnym na terenie firmy, w której pracujesz.
Dla PowerJobs najważniejsze jest Twoje zadowolenie, bo jest to gwarancja długotrwałej współpracy. Dlatego też dbamy o nasze relacje, jesteśmy z Tobą i dla Ciebie! Jeśli więc masz jakiekolwiek pytania lub obawy skontaktuj się z nami, a my postaramy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, a także pomóc w każdej, nawet najbardziej skomplikowanej sprawie.