Asystent(ka) Zarządu

Praca tymczasowa

Wymiar czasu pracy:

Pełny

Miejsce:

Warszawa, mazowieckie

Branża:

Administracja

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej, rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i ogólnopolskim zasięgu;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową/umowę zlecenie;
  • możliwość awansu i rozwoju wewnątrz firmy;
  • szkolenia;
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, Multisport, bony na Święta).

Zadania:

  • wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza oraz rozwiązywanie problemów ad hoc;
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz przepływ informacji;
  • obsługa recepcyjna w tym wysyłka poczty i kurierów;
  • nadzorowanie obiegu dokumentów z innymi spółkami z grupy, głównie spoza Polski;
  • współpraca i koordynowanie tematów administracyjnych z pozostałymi działami w firmie w tym jej Oddziałami na terenie całego kraju;
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura;
  • udział w projektach ogólnofirmowych oraz realizacja własnych projektów;
  • organizacja eventów firmowych/ wyjazdów integracyjnych;
  • obsługa floty samochodowej;
  • archiwizacja dokumentów i umów.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności programu Power Point;
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne;
  • wielozadaniowość, elastyczność i otwartość na zmiany;
  • prawo jazdy kategorii B.

data dodania: 2021-09-27

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>